Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak złożyć reklamację?

Jak złożyć reklamację?

Sami pływamy i wiemy jak bardzo wszystkim zależy aby nie tracić czasu na wodzie, szczególnie w przypadku awarii sprzętu! Od czasu zgłoszenia reklamacji nasz producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, niemniej postaramy się skontaktować z Państwem już w ciągu 3-4 dni z decyzją. Niestety w niektórych przypadkach, szczególnie w środku sezonu czekamy nieco dłużej na odpowiedź, na co niestety nie mamy wpływu.

Jak najlepiej zgłosić reklamację?

Najlepiej przesłać mailem następujące informacje:

  1. Opisać sytuację, w której doszło do uszkodzenia sprzętu.
  2. Przesłać zdjęcie ze zbliżeniem uszkodzenia oraz drugie zdjęcie z większej perspektywy.
  3. Przesłać zdjęcie numeru seryjnego (jeśli jest).
  4. Przesłać dowód zakupu, np. paragon.

Aby rozpatrzyć reklamację wystarczą nam na początku tylko informacje przesłane mailem, następnie może nam być potrzebny produkt do oględzin. Jeżeli reklamacja zostanie wstępnie uznana będziemy prosili o przesłanie produktu celem jego weryfikacji a następnie producent zdecyduje czy produkt zostanie naprawiony czy będzie wymagał wymiany.

Adres do wysyłki produktów:
Prosurf Paweł Giżowski
Ul.Solec 81b lok.A-66
00-382 Warszawa
Polska
tel.: +48 510 070 090
e-mail: sklep@slingshot.pl

Dodaj komentarz